n1.jpg
salam penutupan tirai PILIHAN raya UMUM ke 12..
sediss juge tak sempat menjengah ke cc utk mengFWD dan memOSting edisi pilihan raya sblm tarikh keramat 080308 bermula. Dek masa dibataskan dgn kerja serta kekangan masa dan pelbagai lagi alas an dariku😉
tiba monOLogku edisi PRU bakal diKAlamkan..
6/3 – khamis Jm5pm, ku melangkahkan kaki ke dalam bas transnasional destinasi ke lumut.
Hari ni khamis.. nikmatnya andai dpt pose sunat.. namun, kerna HUKum yang mengHARamkan diri ini.. tak dapek laa nk pose..huhuu. hanya mampu munajat bersama sahabat seperjuangan.. moga segala perjalanan pendoKOng serta pejuang ISLAm berjalan dgn lancar…amin.. Sampai di bumi sitiawan, jm9.15pm. abahku dah menanti dgn moto ex5…hehe..
Turun saja dari anak tangga bas… menuju ke abi. Dan pulang ke baiti jannati
Alhamdulillah, selamat sampai di baiti jannati..
bersalam dgn ukhtie.. em.. dpt tgk baby boy. Anak sedara… nazim aqil.. em.. awat ade jerawat di muka ni.. ku berjenaka..hihi.. 
 Naik bilik.. mengemas barang..bath.. ke dapur.. bersantap hidangan yang ada di dapur..;) Mak mana? Soalku pada adik fatin….aishah.. mak p markaz..oo..  sambil makan…
 then.. by10pm.. mak balik.. sembang ngn mak di meja makan. Mak baru balik dari surau.. baca yassin…etc..ooo.. mlm jumaat.. berborak pasal politik dgn mak..hihihi.. jm10.30++ naik blk.. sembang ngn adik..bla..bla.. zzzzzzzzzzz
 7/3 – jumaat Pagi.. just berehat di rumah… ptg keluar sat.. beli barang-barang rumah.. ptg memantau sekitar manjung.. snap pic flag BUlan…ADIl..hihi.. Mlm, ada hal skit di luar.. bla..bla.. 10++ dah fenin lalat.. dari petang got headache…
berlarutan ke petang.. maza.. ^-^ byk pikiaq ke..? idok laa pulak..
Erm… by11++ zzzzzzzzzz
8/3 – sabtu UNDI DAY (*-*)
Jm7.30am.. breakfast minum hot milo.. makan cokelat nips..hehe.. teringat kat adik nun sorang tu.. kak beli satu peket.. borong beli kopok di econsave ngn adik-adik ptg semalam.. By8.30am, naik moto ngn mak.. menuju ke pusat undi smk seri manjung. Parking dkt pondok PANAS PAS.BA.Minggu ni byk juge sedis.. ditambah lagi.. tak dpt UNDI .. nape? Tak ada nama dalam REKOD.. adusss… nama adik nurul aini pun tak dok..
Daftar bln 11.. tapi.. erm… tak de rezeki nk pakoh bule…^-^ Apepun.. insyaallah.. dpt tabur bakti utk PRU kali ni.
Masuk dlm sek with mum.. mak queue utk buang undi. Jumpe dgn schoolmate. Berborak..bla..bla.. ok.. mak dah selamat pakoh.. Menuju ke pondok PANAS ..mak duty jm10-2pm.. ku mengikut je mak..
Jm10.. ku mengadap laptop di pondok panas ijo ni.. ku jd urusetia laa kot bunyinye… pengundi yg nk UNDI.. akan chek no saluran.. no siri.. Jadinya. Kerja ku menaip no ic.. inform saluran & no siri mana..
Sebelah pagi agak peak time.. dari jm10-1pm.. tak menang tangan juga nk menaip… cikgu-cikgu sek men. 4-5 orang ku jumpe.. hihi..  cikgu syikin. Cikgu zakiah.. ustz arifin.. ustz baharuddin.. ustz HJ sidek pun ada..etc.. calon N15 pasir panjang.. IR HJ Mohammad NIzar Jamaluddin turut hadir seketika utk memantau pusat manjung ni.Ku terus setia menjadi penaip dan penyemak IC utk PRU..
Rest kejap bersantap jm3++.. makan skit..skit. then, sambung lg kerja bersama muslimat seperjuangan.. Macam-macam aksi.. ada kes yg tak ada nama dlm rekod.. nama di sek lain… jadi, terpaksa bergegas ke tempat lain. 
 Akhirnya.. jm5… selesai sudah PRU ke 12 ditutup dgn rasminya… By5.30++ ku dan ummi… back home… alhamdulillah.. kholas tugas membangun bersama ISLAM.. takbir !! Balik baiti jannati… bersiram.. bersantap… rest tutup mata kat bilik..hihii..
Al an, jam 9.30pm.. masih menanti keputusan utk PRU kali ni..
by10pm.. off pc.. ngadap tv9.. bersama mak..adiik..kak..abang ipar.. menanti dgn penuh debaran.. PAS.KEADILAN.DAP.. sambil tgn berSMS dgn sahabat seperjuangan…. jm1.30am.. mata dah ngntukss.. badan dah keletihan. naik blk…zzzzzzz.. menanti esok utk ketahui baki negeri yg belum ketahuan keputusannya…  (^-^)